Hargailah kehidupan yang masih bersisa

Saturday, October 29, 2011

DuHAI hATi


Assalamualaiku w.r.t

Hari nie tibe2 rase ingin luahkan sesuatu kat sini...
Mungkin sebab da penat sangat dengan segala-galanya..

seseorang penah cakap yang kiranya kita rasa tak tenang, kembali la pada al-quran..
dekatkan la diri pada-Nya..
aku cuba...
tapi diri nie memang tak mampu untuk menutup rasa kecewa..
sampai bila aku kena beralah..
sampai bila aku kena mendahulukan perasaan orang lain yang selalu mengetepikan perasaan aku...
mungkin hari ini Allah berikan aku kekuatan...
untuk melawan rasa sakit nie..
tapi adakah hari2 esok masih sama???



aku bersyukur...
walaupun keadaan yang aku rasakan kini betul2 melemahkan semangat aku untuk memegang amanah ini...
aku masih ada mereka..
sahabat yang selalu membuatkan aku terus kuat dan bertahan...

Ya Allah...
hadirnya mereka atas kehendak-Mu..
aku mohon kekalkan dan berkatilah persahabatan yang Kau kurniakan ini..
moga setiap perjalanan yang bakal aku tempuhi terasa mudah dengan adanya mereka sebagai menyambung kekuatan dari-Mu..


bayangan sepi..
30/10/11 (01.00 am)

3 comments:

  1. bersabarlah sahabatku...semoga pahit yang engkau rasai sekarang akan ada manisnya pada hari akan datang...moga angkau tabah menghadapi segalanya..
    SAHABAT selamanya...~

    ReplyDelete
  2. thanks..huhu..bkn sng kekuatan tue hdir...
    cuma kita sndiri yang kna percaya yang kita kuat dengan adanya orang2 yang kita syng..:)..really miss u azrin..huhu

    ReplyDelete
  3. betul kata rien tu..there are so many people who loves you and will continue to love you. i bet one of the is rien herself, keep strong

    ReplyDelete